wtorek, 9 grudnia 2014

Notka od Kate ♥

Chyba przyszedł czas pożegnać się już z tą historią.
Nie ukrywam, że troche mi żal, że już koniec przygód Arii, bo bardzo ją polubiłam : ) Wszystko potoczyło się inaczej niz na początku zaplanowałam, a skoro to już koniec, to mogę podzielić się tymi pomysłami : )

Najpierw Aria miała zakochać się w Sykesie, ale to byłoby strasznie oklepane i nudne, bo takich historii na pęczki w internecie, serialach i filmach.

Potem kombinowałam coś z Lilly. pojawiały się myśli, by w jakiś sposób połączyć ją z Mattem, ale to również był nie dobry pomysł.

Kolega podsunął mi pomysł by Zayn poczuł coś do Arii, na co odpowiedziałam mu ( dokładnie to pamiętam x d ) :" No chyba nie! Nie lubię takich miłosnych trójkątów, bo czuje się wtedy jakbym oglądała brazylijskie seriale..."

w moich opowiadaniach nie banałów, zawsze staram się być oryginalna i pisać jak najbardziej zbliżono do normalnego życia.

Tak więc mnie oświeciło. Nathan umrze. I tak się też stało : )

~*~

Teraz wiadomości bardziej statystyczne.

Dzień założenia bloga- 1. 05. 2014
Dzień zakończenia bloga- 6.12.2014
Ilość dni funkcjonowania bloga- 219
Ilość wszystkich komentarzy-  1371
Ilość wszystkich wyświetleń ( godzina spisania- 18:03)- 72 222
Ilość wszystkich postów ( łącznie z tym)- 37
Wszystkie godziny spędzone nad tym opowiadaniem - uwierzcie, dużo : )

Liczba wyświetleń w Maju- 12 262
Liczba wyświetleń w Czerwcu- 8 459
Liczba wyświetleń w Lipcu-  11 467
Liczba wyświetleń w Sierpniu-  15 690
Liczba wyświetleń w  Wrześniu- 4 956
Liczba wyświetleń w Październiku- 7 361
Liczba wyświetleń w Listopadzie- 9 384
Liczba wyświetleń w Grudniu2 642

Chcę Wam bardzo podziękować za wszystkie szczere opinie na tym blogu ( równo za krytykę i pochwały )
mam nadzieje, że nie zapomnicie o mnie i zostaniecie razem ze mną na pozostałych blogach.

Pojawiło się sporo pytań o to czy powstanie jeszcze jakieś opowiadanie w stylu DNS i BatB. Szczerze nie wiem, na razie planuje skończyć pozostałe dwa, a potem się pomyśli.

Linki pod którymi można w jakiś sposób mnie znaleźć:
Twitter
Instagram
Ask
Love? No, thanks.
LOST
Wattpad
Tumblr

Kocham Was- Kate

8 komentarzy:

  1. My tez kochamy i dziękujemy! <3 Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 Kocham
    ~Czytelniczka
    PS. Zawsze czytam notki ;) Twoje historie o randkach z lodówką są zaskakująco ciekawe xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiec pozegnania nadszedł czas
    Pożegnania są trudne wiesz? A szczegulnie z takim dobrym ff
    Swietnie piszesz oby tak dalej jak juz wspominałam mam nadzieje że w przyszłości wydasz książke z wielką chęcią bym przeczytała i z pewnąścią nie tylko ja
    Dziękuje ci kate że poświęciłaś temu ff dużo czasu że robiłaś to dla nas
    Twoje orginalne pomysły są wspaniałe oby tak dalej
    Trzymam za ciebie kciuki i oczywiście czekam na jakieś nowe ff od ciebie :)
    Jako że zostało kilka dni do świąt :
    WESOŁYCH ŚWIĄT
    I jako ze za niedługo nowy rok:
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU
    Spełnienia marzeń, spotkania idoli i czego tam sobie życzysz
    Będe tęsknić za tym opowiadaniem
    No ale trzrba sie pozegnać
    Zapamiętaj mnie bo napewno nie jeden twój blog skomentujeXD
    Dziękuje i też cie kocham
    Ily ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes jak najbardziej orginalna <3 pozdrawiam i weny zycze XD ~Pepe

    OdpowiedzUsuń